מפרגנים


יינות ישראל
ישראל פרקר


יקב יהודה
אבי יהודה 054-4638544



שורק בית ספר לעשיית יין

משקאות ווזאנה אשדוד
משקאות ווזאנה 08-8563551


בקתות מעץ וינר
בקתות מעץ ביסוד המעלה

לזיכרה של יעל

לזיכרה של יעל
יעל זיקרי ז"ל
 
השקת מיתוג חדש ליקב הר אודם
7/30/2010

ביום ראשון בהשקה שהתקיימה במסעדת "קנטינה" התל אביבית הושקו יינות היקב בסדרת וולקני הר אודם ויין הדגל של היקב אלפסי 2006.

בין המוזמנים:

חנה פריזן חברת הנהלה ומשנה למנהל הכללי של בנק הפועלים, ובעלה בני פריזן מעצב התכשיטים, שניהם הרימו כוסית עם ראש דסק החדשות בערוץ 1 אמיר בר שלום.

אורן הוד סמנכ"ל חברת נווה גד ואישתו עירית נצפו עם האדריכל אורי בלומנטל שהגיע עם בנו ירון.

עו"ד יעקב אטרקצ'י מחברת "אורורה" ישראל כיבד בנוכחותו את ההשקה.

אלדד זיו זכה ליחס אישי ממיכאל אלפסי בעל יקב הר אודם שמזג לו את מיטב יינות היקב.

בעלי המסעדות אורי קמארי מסעדת "איסטנבול" התורכית , עמוס חגי מ"עמבורגר בר" מראש פינה, ואידי ישראלוביץ מסעדת הדגים "אידי" באשדוד לא ויתרו על השקת יינות יקב הר אודם.

גם דפנה בעלת מסעדת "טאבולה" נצפתה מחויכת למדי באודה לוגמת את יין הדגל של היקב אלפסי 2006.

לקוחות היקב המכובדים אילן ושלי שודרון.

שמעון דואני, מנשה שמש, אלי זיקרי ואדם אלפסי יינן היקב.




בסדרת וולקני הושקו יינות הסדרה מבציר 2008 מהזנים הקברנה סובניון, המרלו, והשירז.היינות יושנו 12 חודשים בחביות.

בסדרת הר אודם הושקו יינות הסדרה מבציר 2007 מהזנים הקברנה סובניון ומרלו. היינות יושנו 18 חודשים בחביות.


 מיכאל אלפסי פתח בדברי הסבר כלליים, ישי ואדם אלפסי הטעימו את יינות היקב ונתנו סקירה מקיפה על כרמי היקב, ועל מלאכת הייצור.  מוזמנים רבים הגיעו ליהנות מטעמם המשובח של היינות ולהתרשם מעיצובם החדש.
 
מיתוג היקב נבע מהצורך לחדש את נראות היקב על המדף כחלק מתהליך בגרות, גדילה עשייה מקצועית ומתוך חקר תגובות השוק והצרכנים לפניה אליהם דרך התוויות. על מלאכת העיצוב הופקד סטודיו "Rotem Design" בראשו עומדת רותי רתם שידעה לכוון למקום חדש המחובר ליקב ולמשפחת אלפסי. בתחרות Windigo 2010 שהתקיימה במהלך תערוכת היין הבין לאומית Israel Wine Expo בגני התערוכה זכה היקב בתואר תו התווית. גם אתר האינטרנט של יקב הר אודם התחדש והותאם לתהליך  המיתוג העכשווי ומושק אף הוא היום כחלק מתהליך כולל של שינוי שהיקב לקח על עצמו.

המעבר לכשרות: סימן אותות חיוביים מאוד בכל השווקים החל, ממרכז המבקרים שלמרות סגירתו בשבתות וחגים השלים את החסר תוך מס חודשים קצר ובשנה האחרונה אף הגדיל את פעילותו  באופן משמעותי. הן ביכולת לפנות לציבור רחב יותר הכולל גם את הצרכנים המקפידים על כשרות היין ומעוניינים ביינות איכות, ומהווים פלח שוק משמעותי ומתפתח. וכמובן השוק היהודי בחו"ל.

מהלכים אלה אפשרו ליקב לחזק את המשך תהליך הגידול. תחילת הייצור בבציר 2003 עם 7000 בקבוקים, בציר 2009 מצפים ל75000 בקבוקים. הגידול נעשה כחלק מהתפתחות היקב במטרה להיחשף לקהל רחב יותר.
 

חידוש טכנולוגי בשיווק : בחודשים האחרונים נוספה ליקב מערכת לניהול קשרי לקוחות הנקראת בקיצור ובלעז CRM . מערכת הCRM אמורה לשמר ולטפח את סל הלקוחות ולמלא את הצרכים לכל לקוח ולקוח. כל זאת בעזרתו ועבודתו המסורה של צרויה אבישי, מנהל המכירות ביקב.


יצוא : יקב הר אודם מייצא באופן שוטף למספר מדינות ברחבי העולם. הן ליעדים כשרים והן לשוק הכללי . 
ארצות הברית, צרפת, איטליה, יפן, וצ'כיה.היקף כולל של 45% מהיצור השנתי. היקב מקדיש לנושא היצוא תשומת לב רבה מאוד ומנסה לטפח שווקים אלה כמה שאפשר.
היקב מייצר יין בעל איכויות בין לאומיות גבוהות ובמחירים טובים ותחרותיים. למרבה הפלא היינות היקרים יותר מבוקשים יותר.
                                        

  

יקב הר אודם ומרכז המבקרים– מושב אודם

טלפון: 04-6871122

קישור לאתר הבית: לחץ כאן 

 

תפריט


התחברות לקוחות
: שם משתמש
: סיסמה
הרשמה  |  שכחתי סיסמה
סקר דו שבועי
 
מה דעתך על האתר ?





תרבות
 

מסע בזמן במרוקו ובאטלס
להרחבה
אירועי יין

דף הבית  |  אודות  |  כתבות  |  גלריות  |  לדעת יין  |  מאחורי היין  |  צור קשר  | kollyom  |  מפת האתר

כל הזכויות שמורות לבעלי האתר